donderdag 22 augustus 2013

Bucketlist #1

Ik zag op www.blushingbeauty.nl een artikel over haar bucketlist, wat ik eigenlijk wel heel leuk vond. Elke maand doe ik een bucketlist artikel, met 5 dingen die ik nog graag zou willen doen in mijn leven. Behalve dat ik het ontzettend leuk vind om te weten wat anderen op hun bucketlist hebben staan, heb ik zelf ook een aantal dingetjes op mijn bucketlist. Benieuwd? Lees maar snel verder!
















Mijn haar rood verven, dit is iets wat ik al heel lang wilde doen. Het rode kapsel wat Rihanna een tijd had heeft me heel erg geïnspireerd, ik vind het gewoon heel leuk! Het valt lekker op en ergens vind ik het ook wel lekker hipster staan.














Dit lijkt me zó vet! Volgens mij is dit gewoon iets wat je moet beleven. Ik hoor zoveel mensen hier positief over doen. Volgens mij is het ook echt zo'n nadenkpuntje uit je leven.. 













Geef eerlijk toe.. Wie wilt dit nou niet? Naar New York, shoppen en genieten van de dingen die je niet hier in Nederland hebt. Eten, make up, merken. Ik denk dat dit ook wel echt een soort van doel uit mijn leven word.
                                                                     

 Ik heb nog geen vriendje en misschien is dit een beetje een rare gedachte, maar hoe romantisch is dit? Ik hoef nu nog niet aan een vriendje te denken, want het is net uit.. Maar ja, de gedachte vind ik schattig en voorin de toekomst als ik een leuk vriendje heb.. Why not?

       














Tja, wat moet ik hierover zeggen. Eigenlijk heb ik al een grote collectie/stash qua make up, maar ik wil gewoon nog meer omdat het echt een passie van me is! Ik heb volgens mij nog geen make up review geschreven, of misschien één, maar ik moet even sparen en letten op hoeveel ik uitgeef. 

Nou, dan was dit mijn bucketlijst voor deze maand! Ik hoop dat je het een beetje interessant vond, want volgende maand komt er dus weer eentje aan. 
Liefs, Milou.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten