zondag 18 augustus 2013

Hunkemöller handcrème

Vandaag een review van een handcrème van de Hunkemöller. Ik liep even met mijn zus door de stad en we besloten even bij de Hunkemöller te kijken. Zoals jullie waarschijnlijk al weten heeft Hunkemöller een beauty assortiment, met een aantal make-up en beauty producten. Ik kocht een handcrème die toevallig in de korting was.





































Het is een simpele verpakking, maar toch ook ergens wel luxe. 



















Wat mij eigenlijk als eerste op viel was het hart met Bodique erin. Wat een leuk detail! En met de strik van de Hunkemöller. 




























Als eerst op de ingrediëntenlijst stond aqua, dus deze crème zal wel op basis van water zijn. Verder stond als laatst op de lijst CI 17200, een chemisch middel. Voor zover ik weet niet gevaarlijk. 



















Deze crème belooft trouwens zachte handen en een heerlijke bloemige geur.































Wat me eigenlijk gelijk opviel was de geur. Ik vond hem echt niet lekker. Het is niet echt mijn ding. Of het ligt aan mij, maar bah, wat ruikt deze geur sterk en chemisch. Verder is de substantie oké, gewoon niet ontzettend bijzonder. Meestal wat je vaak tegenkomt bij een handcrème. Op zich wel prima.



























Misschien heb je het gemerkt, maar ik ben niet echt te spreken over deze handcrème. Hij doet ze werking wel (een beetje) maar die geur! Gewoon voor mij iets te sterk. Misschien een aanrader voor jou als je opzoek bent naar een sterke geur. Ik had de geur iets verkwikkender verwacht.

Het spijt me als je gemerkt heb dat ik wat minder enthousiast heb geschreven, maar ik ben sowieso ook niet heel tevreden met de crème..  

Liefs, Milou. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten