dinsdag 20 augustus 2013

Old but gold ♥

Sorry dat er gister geen artikel online is gekomen, maar ik had een afspraak met een goede vriend van me en het had nogal haast, toen ik thuis kwam was het pas rond half 10.

Ik neem jullie vandaag even mee in het verleden. Door middel van foto's. Foto's van vroeger. Van een jaar geleden, van 5 jaar geleden, of misschien wel langer dan dat. Kijk lekker mee!



















Dit is een fotolijst met 6 lijstjes. Deze heb ik gemaakt voor vaderdag, dus soms zie je mijn vader ook op de foto ;) Deze lijst hangt in de gang, ik heb hem gekocht bij de Xenos. Als je binnenkomt zie je gelijk de foto's hangen, dat geeft echt zo'n home sweet home gevoel :) 



















Kijk die rode, bolle toet! Haha, ik heb altijd al rode wangen gehad, van kindsafaan. Als ik moe ben krijg ik rode wangen, als ik het koud heb krijg ik rode wangen en ga zo maar door! Hier zat ik in de box met mijn speelgoed. Ik woonde hier nog met mijn moeder, vader en zus Nina. Nu zijn mijn ouders uit elkaar. Ik kan nog wel het huis bekijken, want nu woont mijn opa erin!





























Dit is echter een foto van héél lang geleden. Op deze foto ben ik denk ik een paar dagen oud. Al langer dan 12 jaar geleden, wow! Hier lig ik op de schoot van mijn vader te slapen, in een lekkere deken.



















Vrolijk kijk ik hier, hé? Hier zat ik op 'mijn' grote stoel. Volgens mijzelf en mijn moeder mocht alleen ik op deze stoel zitten en niemand anders. Ik denk dat ik hier een jaar of 4/5 was. Ja ja, ik was een joekel van een kind. :p



















Deze foto vind ik zo schattig! Ik lig hier lekker op mijn buikje op de bank. Ik denk dat ik hier een maand á twee maanden was.





























Ook van deze foto word ik altijd erg blij. Samen met mijn vader op het strand, toen ik een jaar of 2 was. 



















Nu gaan we wat verder in de tijd, hier zat ik namelijk in groep 7. Groep 7 was een niet al te leuke tijd voor mij, maar uiteindelijk ook wel weer wel. Ik was hier veel voller dan dat ik nu ben, dat voelt ook wel weer als een overwinning voor me. Ik ben nu dunner dan dat ik een jaar geleden was. Ik droeg hier nog geen vlekje make up! Eigenlijk logisch. Deze foto hangt in de woonkamer.




















































En nu? Nu ben ik dit! Ik geniet meer van het leven als ooit. Ik heb veel vrienden, heb een hobby, leef elke minuut en ben positief! Vinden jullie dit soort lifestyle artikelen leuk? Laat het even weten, misschien doe ik dit nog een keertje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten