donderdag 15 augustus 2013

Over stylingbeautyx en Milou

Hallo, welkom op mijn blog stylingbeautyx.nl! Laat ik mezelf eventjes in het kort voorstellen: ik ben Milou, de eigenaresse van mijn blog. Hieronder kun je uitgebreid lezen over mij en vooral over mijn blog zodat je een beetje een beetje een kijkje over mij en mijn site hebt.

Wat is dit voor blog?

Nou, heel simpel: een beautyblog! Wat zeg je nou? Een beautyblog! Een blog over, logisch, beauty. Ik ben niet helemaal nieuw in de wereld (van bloggen) ik heb namelijk al eerdere blogs gehad. Doe geen moeite om ze te gaan zoeken, want die zijn allang al verwijdert! ;) Het is niet alleen over beauty, maar grotendeels natuurlijk wel. Ik schrijf ook over stijl en lifestyle en heel soms over nailart. Ik vind het ontzettend leuk om over beauty te schrijven, ik heb het idee dat beauty en make-up echt een passie van me is! Ik vind het heel leuk om mensen dingen te leren omdat ik zelf ook ontzettend leergierig ben. En dan al helemaal op het gebied van beauty. Ik hoop dan ook echt dat mensen iets hebben aan dit blog, ook al zijn het er misschien maar een paar.:) Ik plaats één artikel per dag.




Over Milou 

Tja, nu nog over mezelf.. Ik ben Milou Hessing, ik ben 12 jaar oud en kom uit Sint Pancras. Sint Pancras is een klein, héél gezellig dorpje in Noord Holland, vlakbij Alkmaar. Ik ben er geboren, tussendoor verhuisd en nu woon ik er weer. Ik ga naar de middelbare school, naar het Dalton College, met als niveau tl. Naast dat mijn grote passie bloggen is, heb ik ook nog naaste hobby's. Bijvoorbeeld muziek luisteren, vrienden zien, leuke uitjes doen en veel lachen! Ik hoop dat jullie allemaal benieuwd zijn geworden naar mijn blog en daarom mijn blog lezen! 

Bedankt, liefs Milou.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten