vrijdag 16 augustus 2013

What about.. my style?

Ik vind dat iedereen een eigen stijl mag en kan hebben. Vandaar 'Get your own style'. Ik vind het leuk als ik iemand tegenkom die op durft te vallen! Maar wat is mijn stijl nou eigenlijk.. Benieuwd? Lees maar verder!

Mijn Stijl

Ik heb niet een bepaalde stijl, (zoals gothic, emo of klassiek) maar ik probeer alle trends te volgen! Er is een tijd geweest dat ik mijn echte eigen stijl had. Tja, wanneer dat op je school niet geaccepteerd wordt stap je er al snel vanaf. Gelukkig zit ik nu niet meer op die school ;) Maar om even terug te komen op mijn stijl, ik probeer het altijd een beetje girly, stoer te houden. Ik vind het belangrijk om leuk, stoer gekleed te gaan, maar het moet nog wel 'vrouwelijk' blijven. Hier een paar voorbeelden:
















Als eerst vind ik dit heel leuk! Rood, wit en grijs. Ik vind het rood van de sweater en de schoenen een hele goede combi. En dan de crèmewitte sweater! Ik zou dit zou aantrekken. Simpel, maar toch trendy.























Van die oversized shirts.. Wat mij betreft blijven die een trend! Ik vind ze interessant. Ik heb er dan ook veel van in mijn kast liggen. Heel handig voor wat vollere meiden, die voelen daar zich vaak heel prettig in. Een deel van het figuur valt als het ware weg waardoor de mensen denken dat je veel slanker bent. Mooi kleurtje ook. 
















Dit is misschien zo'n 'standaard' fashion plaatje, die je vaak op twitter bijvoorbeeld voorbij ziet komen. Ik vind het wel echt een heel tof kledingsetje! Een kort broekje, met een soort van cropped top. Geweldig! Ik kan helaas niet zien wat er op de top van deze dame staat door haar mooie haar. 














Asseciores mogen natuurlijk niet ontbreken. Als het gaat om sieraden vind ik van die pandora achtige dingen, met diamantjes heel vet. En dan met een beige/perzik tint :)

Waar koop ik mijn kleding?

Waar ik meestal mijn kleding koop is in: de Pieces, H&M, Feelings, V&D, Golden Star, America Today enz. 

Dit was mijn artikel, bedankt voor het lezen en tot morgen!
Liefs, Milou.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten